IZS - Dodatek Mieszkaniowy i Energetyczny

herb
Opublikowane dn. 18-08-2020

Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego

  1. Podstawa prawna:
    • Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (Dz. U. z 2013 r, poz. 966 ze zm.)
    • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2001 r. w sprawie dodatków mieszkaniowych (Dz. U. Nr 156, poz. 1817 ze zm.)
    • Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 26 kwietnia 2013 r. w sprawie sposobu przeprowadzania wywiadu środowiskowego, wzoru kwestionariusza wywiadu oraz oświadczenia o stanie majątkowym wnioskodawcy i innych członków gospodarstwa domowego, a także wzoru legitymacji pracownika upoważnionego do przeprowadzenia wywiadu (Dz. U. z dnia 22 maja 2013, poz. 589) 
  2. Komórka organizacyjna załatwiająca sprawę
    • Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami
    • pokój 208
    • tel. 81 460 29 73
  3. Wymagane wnioski:

    Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [461.70 KB]


  4. Wymagane załączniki:

    Zaświadczenie o dochodach w celu przyznania dodatku mieszkaniowego, plik: Rozszerzenie: doc, Rozmiar: [32.00 KB]

    Zaświadczenie o dochodach w celu przyznania dodatku mieszkaniowego, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [73.04 KB]


    Deklaracja o wysokości dochodu za okres ostatnich trzech pełnych miesięcy poprzedzających datę złożenia wniosku, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [687.69 KB]

     
    • Dokumenty potwierdzające zadeklarowany dochód (uwzględniające np. wynagrodzenie za pracę, emeryturę, rentę, alimenty, żołd, zaświadczenie z uczelni wyższych o pobieranych stypendiach, zaświadczenie o świadczeniach z pomocy społecznej, zaświadczenie z Urzędu Skarbowego bądź oświadczenie o wysokości dochodów w przypadku osób prowadzących działalność gospodarczą, dochód z prowadzenia gospodarstwa rolnego itp.) 
    • właściciel domu jednorodzinnego jest obowiązany dołączyć do wniosku dokumenty o wielkości powierzchni użytkowej"
  5. Dokumenty do wglądu:
    • ostatnia faktura za energię elektryczną
  6. Termin załatwiania sprawy:
    • Niezwłocznie po przyjęciu zgłoszenia
  7. Opłaty:
    • brak
  8. Tryb odwołania:
    • Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lublinie wnosi się za pośrednictwem Wójta Gminy Niemce w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji   
  9. Uwagi:
    • brak
Autor: Gmina Niemce
Powrót