Struktura urzędu

W skład Urzędu wchodzą następujące referaty i stanowiska pracy:
 
  • Wójt Gminy Niemce
      • Zastępca Wójta Gminy Niemce
        • Referat ochrony środowiska i promocji zdrowia:
          • Kierownik referatu ochrony środowiska i promocji zdrowia
            • Wieloosobowe stanowisko pracy ds. ochrony środowiska, rolnictwa, leśnictwa i gospodarki wodnej
            • Wieloosobowe stanowisko pracy ds. gospodarki odpadami
            • Stanowisko pracy - pomoc administracyjna
        • Referat planowania przestrzennego i gospodarki nieruchomościami:
          • Kierownik referatu planowania przestrzennego i gospodarki nieruchomościami
            • Wieloosobowe stanowisko pracy ds. gospodarki nieruchomościami
            • Wieloosobowe stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego
            • Wieloosobowe stanowisko pracy ds. pomoc administracyjna
        • Referat inwestycji, zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych:
          • Kierownik referatu inwestycji, zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych
            • Wieloosobowe stanowisko pracy ds. inwestycji i pozyskiwania środków zewnętrznych
            • Wieloosobowe stanowisko pracy ds. transportu i drogownictwa
            • Stanowisko pracy - Pomoc administracyjna
      • Sekretarz
        • Referat organizacyjny:
          • Kierownik referatu organizacyjnego
            • Stanowisko pracy ds. promocji
            • Stanowisko pracy ds. ewidencji działalności gospodarczej, kultury, sztuki i dziedzictwa narodowego
            • Stanowisko pracy ds. obsługi ochotniczych straży pożarnych
            • Stanowisko pracy - sekretarka/ pomoc administracyjna
            • Punkt Obsługi Klienta wieloosobowe stanowisko pracy ds. kancelaryjnych
            • Stanowisko pracy ds. organizacyjnych / kadrowych
            • Wieloosobowe stanowisko pracy - Kierowca
            • Stanowisko pracy - konserwator
            • Stanowisko ds. obsługi rady gminy
      • Skarbnik Gminy Niemce
        • Referat Finansowy:
          • Zastępca skarbnika gminy
            • Wieloosobowe stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej
            • Wieloosobowe stanowisko pracy ds. wymiaru i realizacji podatków i opłat lokalnych
            • Stanowisko pracy ds. płac
            • Wieloosobowe stanowisko pracy ds. finansowych
            • Stanowisko pracy ds. zwrotu podatku akcyzowego producentom rolnym
      • Referat spraw obywatelskich i urzędu stanu cywilnego:
        • Kierownik referatu spraw obywatelskich i urzędu stanu cywilnego
          • Zastępca kierownika referatu spraw obywatelskich i urzędu stanu cywilnego
          • Stanowisko pracy ds. dowodów osobistych i ewidencji ludności

      • Wieloosobowe stanowisko pracy ds. informatyzacji

      • Stanowisko pracy ds. kontroli

    • Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych

    • Stanowisko pracy ds. zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i spraw obronnych

    • Inspektor Ochrony Danych
Powrót